2011. december 1., csütörtök

Hoztam nektek 1 vicces történetet.Remélem jót nevettek rajta és tanultok a hibámból. :) Na szóval.. Smiley nekem is az ágyamra pisilt az elején...és a macska miatt még kb 1 hónapja is.Biztos egymás helyét jelölgették.Ezek miatt volt egy kis átalakítás a lakásban.Most úgy néz ki az ágyam ,hogy van rajta egy gumimatrac leengedve..2 lepedő takaró stb...legalább az ágyam matraca így nem lesz pisis...Tegnap mikor lefeküdtünk és mozogtunk a sötétbe arra lettem figyelmes,hogy valami fénylik.Már előző este is láttam,de annyira nem foglalkoztam vele.Viszont most úgy elkezdett fényleni,szikrázni a takaróm,hogy még meg is ijedtem. :D Dobtam is le egyből a földre! :D Gondolom feltöltötte egymást a matrac és a takaró....:D Remélem így is átjött valami..sajnos videó nem készült..... Üdv:Peti&Smiley

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése